გაკვეთილის გეგმები


მასწავლებელი:თ.ბარბაქაძე
საგანი:ინგლისური
თემა:მსოფლიოს ქვეყნები         კლასი:7
მოსწავლეთა პროფილი :          11  მოსწავლე  1 სსსმ
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეს შეუძლია  დაასახელოს სამიზნე ქვეყნებთან დაკავშირებული გეოგრაფიულ,დემოგრაფიული მონაცემები.მნიშვნელოვანი საკითხები მაგ:დედაქალაქები,მოსახლეობის რაოდენობა,სახელმწიფო ენები.
გეოგრაფია:7.2. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა თვალსაჩინოების კითხვა გეოგრაფიული ინფორმაციის მოსაპოვებლად.
       
სტანდარტი:უცხ.ს.III. 21. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას უცხოენოვანი და კულტურული თავისებურებების მიმართ.

წინარე ცოდნა: მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის მიღება,დახარისხება,ცხრილებზე მუშაობა
გეოგრაფია: იცნობს რუკას,ამოიცნობს,შეუძლია სივრცეში ორიენტაცია.
შეფასება-განმავითარებელი
თვითშეფასება
რესურსები: მოსწავლის წიგნი,კალმები,დაფა,რუკა,თაბახის ფურცლები,მარკერები,ცარცი,მსოფლიოს რუკა.
აქტივობა 1.გონებრივი იერიში(5 წთ)
აქტივობის მიზანი:მოსწავლეები შეძლებენ მასწავლებლის კითხვებზე პასუხის გაცემით მოახდინონ წინარე ცოდნის გააქტიურება.
აქტივობის აღწერა:მასწავლებელი სვამს მაპროვოცირებელ შეკითხვას where are we from?
მოსწავლეები პასუხობენ:we are from Georgia
მასწავლებელი სვამს მორიგ შეკითხვას საქართველოს დიდი ქალაქების შესახებ და თხოვს მოსწავლეებს ჩამოთვალონ ისინი:მაგ:ქუთაისი,თბილისი,ბათუმი და ა.შ აქედან გამოვყოფთ თბილისს და მასწავლებელი აწვდის მოსწავლეებს წინადადებას Tbilisi is a capital of Georgia და ამით ახდენს მოსწავლეების მობილიზებას მთავარ საკითხზე.
აქტივობა 2.კითხვა  10წთ.
აქტივობის მიზანი:მოცემული ტექსტიდან წაკითხვისა და მასზე დაკვირვების საფუძველზე მოსწავლეები გამოკვეთავენ ძირითად ინფორმაციას
აქტივობის აღწერა:მასწავლეები თხოვს მოსწავლეებს წაიკითხონ სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტი და ამოიცნონ მოცემული ქვეყნები და რა ძირითადი ინფორმაციებია დატანილი მასზე.
 აქტივობა 3.ტექსტში მოცემული გამოტოვებული ადგილების
შევსება.complete boxes (5 წთ)
აქტივობის მიზანი:მოსწავლეები შეძლებენ საინფორმაციო ყუთში მოცემული ინფორმაციის შესაბამისად გამოყენებას და გამოტოვებული საკითხების აღდგენას ტექსტში.

აქტივობის აღწერა:მასწავლებელი მოსწავლეებს აწვდის საინფორმაციო ყუთს და თხოვს ყუთში მოცემული ინფორმაცია შესაბამისად განათავსონ ტექსტში გამოტოვებულ ადგილებში.
სსსმ მოსწავლე მონაწილეობს ამ და სხა აქტივობებში.

აქტივობა 4:ცხრილებზე მუშაობა (10 წთ)
აქტივობის მიზანი:მოსწავლეები შეძლებენ ტექსტის დახმარებით შეავსონ ცხრილი და დაახარისხონ ინფორმაცია ძირითადი საკითხების მიხედვით
country; capital; population; main language
აქტივობის აღწერა:მასწავლებელი აწვდის მოსწავლეებს ცხრილს და თხოვს შეავსონ ის (ინდივიდუალურად დაფაზე)
მასწავლებელი იყენებს გამოსაძახებელ ჩხირებს.

აქტივობა 5:რუკაზე მუშაობა(2 წთ)
აქტივობის მიზანი:მოსწავლეები შეძლებენ რუკაზე მოძებნონ ტექსტში ნახსენები ქვეყნები  
აქტივობის აღწერა:მასწავლებელი გამოსაძახებელი ჩხირების გამოყენებით იძახებს მოსწავლეებს აწვდის მათ წებოვან ფურცლებს რომლებზედაც მოცემულია ტექსტში განხილული ქვეყნები და სთხოვს მათ განათავსონ ფურცლები რუკაზე ქვეყნების მდებარეობის ადგილზე.
აქტივობა 6. პაზლის აწყობა (10 წთ)
. აქტივობის მიზანი:მოსწავლეები შეძლებენ  კონვერტში მოთავსებული პაზლებით ააწყონ ცხრილი.
აქტივობის აღწერა : მასწავლებელი მოსწავლეებს თხოვს შექმნან ჯგუფები და ურიგებს მათ კონვერტებს , რომელშიც მოთავსებულია  პაზლები.მოსწავლეები აწყობენ პაზლებს და ამაგრებენ საპრეზენტაციო ფურცელზე.   ჯგუფები აკეთებენ შესრულებული სამუშაოს პრეზენტაციას.
შეჯამება----შეფასება (3 წთ)







No comments:

Post a Comment