გაკვეთილის მთავარი თემა
|
Grammar.Present continuous with future meaning
|
სწავლების საფეხური
|
საბაზო საფეხური.vi კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
14 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალურობა
|
მოსწავლე შეძლებს გამოიყენოს კონკრეტული გრამატიკული დრო (present continuous) სწორ კონტექსტში
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მიმართულება ლაპარაკი. მიმართულება წერა.
მოსწავლე იძენს ელემენტარულ ენობრივ გრამატიკულ უნარ-ჩვევას და ცდილობს ფუნქციურად გამოიყენოს ისინი
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან გრამატიკული დრო Present continuous როგორც მოქმედება რომელიც ხდება საუბრის მომენტში.იციან წარმოება და მახასიათებლები.მაგ: now.at the moment. today
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან წინასწარ შემუშავებული შეფასების რუბრიკის საშუალებით
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
დაფა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი, სლაიდი, WB, რვეული, კალამი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხები(2 წთ)
A ფაზა.(გამოწვევა 15 წთ)
B.ფაზა(20 წთ)
მასწავლებელი სვამს მორიგ შეკითხვას: why?
და თხოვს მოსწავლეებს გამოთქვან ვარაუდი სლაიდზე მოცემული სურათების მიხედვით. აქვე მოცემულია მაგალითი სადაც მონიშნულია სიტყვა რომელზედაც მასწავლებელს მოსწავლეების ყურადღება გადააქვს და აძლევს განმარტებას present continuous მეორე მნისვნელობაზე ანუ როგორც future meaning.
მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეებს 4წთ სლაიდზე მოცემული დავალების შესასრულებლად და და თხოვს იმუშაონ ინდივიდუალურად.
C.ფაზა( 5 წთ)
მასწავლებელი ახდენს დავალების შეჯამებას.თხოვს მოსწავლეებს მოახდინონ დავალების პრეზენტაცია. იღებს უკუკავშირს და აფასებს მოსწავლეებს წინასწარ შემუშავებული რუბრიკის საშუალებით.
|
Monday, July 11, 2016
Grammar.Present continuous with future meaning
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment